Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt Home24 gebruik van cookies

Ik ga akkoord
30 dagen retourrecht
Gratis verzending & retourneren
Veel producten met 40% korting

Retourneren en omruilen



Hoe kan ik de geleverde artikelen terugsturen?

Indien u een artikel wenst terug te sturen, neemt u eerst contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch onder het telefoonnummer 020 - 808 10 10 (ma – vr – 09:00 – 14:00 uur) of via ons contactformulier. Van onze klantenservice krijgt u vervolgens alle benodigde informatie voor het retourneren van de artikelen.


Het artikel dient stevig worden verpakt, indien mogelijk in de originele verpakking, aan ons verzonden te worden. Wij vragen U ook het pakket terug te sturen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.


De artikelen dienen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst terug te worden gezonden

Als u het artikel per pakketdienst heeft ontvangen, dan ontvangt u van ons per e-mail een retouretiket. Het pakket kunt u vervolgens, voorzien van het geprinte etiket, afgeven bij een postkantoor bij u in de buurt.

Als u het artikel per meubeltransportbedrijf heeft ontvangen, dan zullen wij dit pakket weer bij u ophalen. De transporteur zal contact met u opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden. Indien U het artikel op andere wijze wenst terug te sturen moet deze verzending voorzien zijn van voldoende frankering


Is de retourzending gratis?

Bij Home24 staat de service zeer hoog in het vaandel. Bent u niet tevreden over de door ons verstuurde artikelen, dan is de retourzending voor u als consument gratis, voorzover de verkoopprijs van het teruggezonden artikel hoger is dan 40 euro. Van producten met een fabrieksfout of een beschadiging of bij verkeerd geleverde producten neemt Home24 de verzendkosten natuurlijk altijd voor haar rekening.
Consumenten zijn natuurlijke personen die producten kopen voor persoonlijk gebruik. Dit geldt dus niet voor bestellingen die gedaan zijn voor zakelijke gebruikers zoals freelancers, zelfstandigen of eigenaren van een bedrijf.


Hoe kan ik de geleverde artikelen ruilen?

Indien u vanwege een andere kleur of grootte een artikel wilt ruilen of opnieuw geleverd wil hebben, vult u dan het contactformulier op onze website in of neem direct contact op met de klantenservice. Een omruiling is alleen mogelijk wanneer de producten van exact gelijke waarde zijn. Is dit niet het geval, dan spreken wij van een retour met daaropvolgend een nieuwe bestelling.


Hoe kan ik beschadigde artikelen terug sturen ?

Allereerst bieden wij u onze excuses aan, mochten wij u een beschadigd of verkeerd artikel hebben toegestuurd. Om een artikel terug te sturen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice onder het telefoonnummer 020 - 808 10 10 (ma – vr – 09:00 – 14:00 uur). U kunt ook contact opnemen via het contactformulier.


Ik heb een artikel teruggestuurd – wanneer krijg ik de verkoopprijs vergoed?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en wij alles hebben gecontroleerd, zullen wij u het bedrag vergoeden. Afhankelijk van de betaalwijze ontvangt u:

Bij een creditcard een tegoed op uw creditcard rekening. U ziet de boeking op uw eerst volgende creditcard afschrift. Op de dag waarop uw creditcard wordt afgerekend, hebben wij geen invloed.
Bij betaling met PayPal ontvangt u een tegoed op uw Paypal rekening. Of u het bedrag op uw Paypal rekening laat staan voor een andere aankoop of weer terug laat storten op uw bankrekening, kunt u zelf bij Paypal aangeven.

De vergoeding volgt binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending. Indien u vragen heeft m.b.t. retourzendingen, kunt u ons ook altijd per e-mail (klantenservice@home24.nl) of telefonisch via 020-8081010 (ma – vr – 09:00 – 14:00 uur) bereiken.

Terug naar veelgestelde vragen.