Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt Home24 gebruik van cookies

Ik ga akkoord
30 dagen retourrecht
Gratis verzending & retourneren
Veel producten met 40% korting

Verzending en levering


 

Is de verzending echt gratis?

Ja, wij rekenen voor leveringen in Nederland geen verzendkosten. Ook het eventueel terugsturen van de producten is gratis (meer informatie hierover vindt u onder ‘Retourneren en omruilen’).


Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Veel producten, die op Home24 besteld kunnen worden, worden binnen 2 weken verstuurd. Voor een deel van de producten geldt dat de levering toch iets langer duurt. De werkelijke levertijd van de producten vindt u op de detailpagina van het product zelf.

De aanduiding ‘verzendklaar binnen...’ betekent, dat de producten binnen deze tijdsperiode aan de transporteur zijn overgedragen (bij bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen begint de verzendtermijn op de eerstvolgende werkdag). De verzending per pakketdienst duurt normaal gesproken 10 tot 14 werkdagen, de verzending per meubeltransportbedrijf van grotere spullen 14 tot 20 werkdagen. Als uw product per meubeltransportbedrijf wordt geleverd, dan neemt de leverancier telefonisch contact met u op om een precies tijdstip voor de levering af te spreken.

Bij een levering door de pakketdienst is het vanwege technische beperkingen helaas niet mogelijk om precieze leveringstermijnen aan te geven. Mocht de pakketdienst u onverhoopt niet thuis aantreffen, dan wordt er een kaartje achtergelaten. Hiermee kunt u de goederen zelf afhalen of u gebruikt de kaart om een nieuwe afspraak voor levering te maken. Neemt u bij concrete vragen omtrent de levertijd contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.


Levert u ook in het buitenland?

Het aanbod van Home24.nl richt zich momenteel alleen op klanten in Nederland. Klanten uit Duitsland vinden ons aanbod op www.home24.de, klanten uit Frankrijk kunnen op www.home24.fr terecht.


Ik heb een groot meubelstuk besteld. Hoe wordt het toegestuurd?

Kan een artikel wegens zijn gewicht, volume of structuur niet via de normale weg verstuurd worden, dan wordt het door een meubeltransportbedrijf verstuurd. Een vereiste voor levering met een vrachtauto is een begaanbare weg. Informeert u ons, indien de wegen naar uw huis onbegaanbaar zijn voor vrachtauto´s. Is een product niet geschikt om via een pakketdienst verstuurd te worden, dan neemt het meubeltransportbedrijf telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. Zo wordt zeker gesteld, dat u het artikel persoonlijk in ontvangst kunt nemen. Mocht het gebeuren, dat u plotseling verhinderd bent, dan zal het transportbedrijf u contacteren om een tweede afspraak te maken. U hoeft zelf niet te helpen bij het uitladen en kunt ontspannen achterover zitten, terwijl het transportbedrijf het werk doet.


Mijn bestelling is te laat. Wat nu?

Mocht uw bestelling niet op tijd bij u aankomen, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. Ons team zal de oorzaak van het probleem opsporen en er direct voor zorgen, dat u uw producten zo snel mogelijk ontvangt.


Mijn bestelling is niet bij mij aangekomen. Wat nu?

Zodra uw bestelling weer bij ons terugkomt met de mededeling “onbestelbaar”, dan belandt deze bij de afdeling warenterugname. Neem contact met ons op, als u twijfelt of de verzending wel afgeleverd kan worden én als de geplande leverdatum al met 7 werkdagen is overschreden. Bespreek in dit geval de verder te nemen stappen met onze klantenservice.


Terug naar veelgestelde vragen