Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt Home24 gebruik van cookies

Ik ga akkoord
30 dagen retourrecht
Gratis verzending & retourneren
Veel producten met 40% korting

Mijn gebruikersaccount


 

Over welke functies beschikt mijn Home24 gebruikersaccount?

Bij "mijn account" kunt u zowel lopende als afgesloten bestellingen bekijken, uw gewenste gegevens raadplegen of veranderen. Ook uw abonnering op de nieuwsbrief kunt u via dit menu beheren. Uit veiligheidsoverwegingen adviseren wij u om veranderingen steeds persoonlijk door te voeren. Mochten daarbij vragen ontstaan, dan staan onze medewerkers van de klantenservice graag voor u klaar. Klik daarvoor op “mijn account” en meld u aan met uw e-mailadres en uw wachtwoord.


Hoe kan ik mijn klantgegevens veranderen?

In het menu-item “persoonlijke gegevens” van uw Home24 gebruikersaccount heeft u de mogelijkheid uw naam, e-mailadres en uw wachtwoord te veranderen. Voor het aanpassen of veranderen van gegevens klikt u in het desbetreffende veld en vult de gewenste nieuwe gegevens in. Om uw wijziging vast te leggen klikt u op knop “bewaren”. Uw wijzigingen zijn nu vastgelegd.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, ga dan naar de functie "wachtwoord vergeten" op de aanmeldingspagina. Hier kunt u uw e-maildres opgeven. Door op "versturen" te klikken wordt een nieuw wachtwoord aangemaakt. U ontvangt dit wachtwoord vervolgens in een e-mail die aan het adres gestuurd wordt dat bij uw account hoort.


Hoe kan ik mijn factuur- en verzendadres wijzigen of een afwijkend factuuradres opgeven?

In het menu-item “Persoonlijke gegevens” van uw Home24 gebruikersaccount kunt u voor toekomstige bestellingen uw factuur- en verzendadres wijzigen. Ook kunt u hier extra adressen invullen. Klik op “nieuw adres toevoegen”. Vul uw gegevens in, in de daarvoor bestemde velden. U heeft de mogelijkheid uw adresgegevens, uw standaard factuuradres en uw standaard verzendadres op te slaan. Kruis daarvoor de hokjes bij de gewenste velden aan. De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht om in te vullen. Bevestig de door u ingevoerde gegevens door op "adres bewaren" te klikken.


Waar kan ik de details van mijn bestellingen bekijken?

In het menu-item “Mijn bestellingen” ziet u een overicht van uw laatste bestellingen. Met een klik op "bestelling bekijken" krijgt u een gedetailleerd overzicht van de aparte bestellingen. Hier kunt u eventueel een kopie van de bestelinformatie en de bijbehorende factuur uitprinten.


Terug naar veelgestelde vragen